Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal
  • Who's Online   2 Members, 1 Anonymous, 53 Guests (See full list)

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Sign in to follow this  
loud06

Patch en test

Recommended Posts

loud06    171

bonsoir

est ce que quelqu'un a une information sur le patch qui est en 'beta test' pour optimiser l'affichage de railworks 2012 ?

Certains utilisateurs ont reçus le patch (dont je ne fait pas partie), mais qu'en est il ?

 

je n'arrive pas à avoir d'infos là dessus

 

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites
gégé21    9

Bonjour ;) !

 

Les bêta testeurs sont tenus au plus grand secret pendant la phase de test bêta !

 

Donc attendre la sortie de l'update final !

 

Amitiés

gerard

Share this post


Link to post
Share on other sites
gégé21    9

Oui certainement et sans trop prendre de risque je pense que ce sera avant la fin du 1er trimestre 2012 :D !

Share this post


Link to post
Share on other sites
A350fly    2

Les détails indiqués sur le site officiel (avec comme d'habitude le conseil de sauvegarder ses créations) :

Content creators - hints for backing up

 

1) Backup your source assets: In the TS2012 Launch Window, click on “Tools & Docs”. Click on “Open the Source Folder”. Copy everything to a backup drive or directory

 

2) Backup Content: Use the Package Manager to create packages (*.RWPs) of all of your key routes, scenarios etc. Save this to a backup drive or directory.

 

Key change list-

 

- Fix for floating grills

- Digital Clocks illuminate at night

- Less GPU stalling at high frame rates

- FXAA replaces MLAA

- Brake pipe pressure gauge fully working in HUD

- Fix for mixed double head steam running out of fuel

- Fix for facing double head steam fighting

- Particle optimisations (e.g. exhaust effects)

- Multicore improvements

- Superelevation works on 3D track

- Smoothed ‘dirty network building’ to stop stutters

- FXAA less blurry when SSAA enabled

- Electric power on 3rd rail with no pantograph

- Scenery decals are correctly lit

- Seasonal lighting up times

- Anti-Aliasing issues with precipitation fixed

- Smoothness improvements in scenery streaming

 

EDIT : mouarf, j'avais pas vu dans le topic plus haut...

Edited by A350fly

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×