Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Blackcurrant
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Orange
  • Banana
  • Apple
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

jan366

Membre
  • Content count

    24
  • Donations

    0.00 EUR 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutre

1 Follower

About jan366

  • Rank
    Newbie

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Localisation
    Antwerpen

Recent Profile Visitors

1,581 profile views
  1. Hallo,

    Het oosten van België is net uitgekomen.

    Te downloaden op 't Oosten van België V1.0 - DutchSims.

    Ik moet hem nog installeren en rijden.

    Grt Jan

  2. SNCB Autorail AR41 v1.3

    Nu geeft hij helaas, 'Out of Fuel( in het Quick Drive. Misschien even diesel geven
  3. SNCB Autorail AR41 v1.3

    Het 2de rijtuig staat nog verkeerd, dit moet in de Preload omgedraaid worden. Grt Jan
  4. SNCB HLR82 Update 1.4

    De wielen draaien bij mij de verkeerde richting. De besturing is alleen mogelijk via F4 niet met F3 bij mij.
  5. D'après les informations dont je dispose, l'équipe s'est dissoute en juillet 2023.
  6. Volgens de informatie die ik heb is het team ontbonden in juli 2023.
  7. Recherche HLD57 disparue..

    Hallo, Ik heb de HLD57 reskin van G2000 in mijn bezit. Grt Jan
  8. Ik krijg de pantograaf niet meer omhoog Iémand een idee , hoe Ik dit kan verhelpen ?
  9. Spont - Dinante - Hast

    Ja, maar hij kan de vragen beantwoorden die ik hem stel.
  10. SKTrains HLE 18 - démarrage

    Kun je er ook een in het Nederlands maken? Bij voorbaat dank
  11. Ik heb vooral een probleem met het gebruik van het scherm van de snelheidsmeter. Naar mijn mening is hier geen handleiding voor. Jan
  12. RECHERCHE WAGON DE LIAISON

    Misschien deze: ChrisNS Koppelwagen Treinen
  13. SKTrains HLE 18 - démarrage

    Daar ben ik ook al lang naar op zoek. Ik heb ook nog steeds geen reactie gekregen van de maker. * Je cherche cela aussi depuis longtemps. Je n'ai toujours reçu aucune réponse du créateur. (jibeh)
  14. Reskins Voitures SNCB Train Nuit / Auto-Train

    Lorsque je l'ai réinstallé et décoché 'Copie GeoPcDx', puis exécuté le fichier 'InstallMe', cela a bien fonctionné
  15. Reskins Voitures SNCB Train Nuit / Auto-Train

    Suis-je le seul à avoir ce problème ?
×